همواره شمال برای پایتخت نشینان خانه دوم بوده است.مهم ترین و نزدیک ترین استان برای خرید ویلا استان مازندران است که به تهران خصوصا مرکز استان مازندران که از طریق دو مسیر هراز و چالوس دسترسی راحتی دارد.قیمت ویلا در شمال بر اساس شهرها مختلف و موقعیت های آنها طبقه بندی می شود.

درمتن زیر به تفصیل به یمقت ویلاها در مرکز استان مازندران می پردازیم:

  مسیر نور به چمستان

قیمت ویلاها از سمت اول شهر نور تا میانه مسیر چمستان از قیمت یک میلیارد دویست میلیون تومان تا 10 میلیارد تومان است. به طور معمول در این منطقه بیشتر ویلاها حدودا قیمت های بین 3 تا 5 میلیارد هستند.این منطقه جنگلی است و حداکثر فاصله آن تا دریا 8 کیلومتر می باشد.

مسیر نور به ایزدشهر

مسیر نور به ایزدشهر از سمت شمال چسبیده به دریا و از سمت جنوب در جوار جنگل میباشد که یکی از زیباترین مسیرهای ساحلی رقم خورده است.به همین دلیل قیمت ویلا و قیمت آپارتمان در این منطقه به نسبت مناطق دیگر بالاتر است.قیمت ویلاها در این مسیر از 2.5 میلیارد شروع و  تا قیمت حدودا 60 میلیارد تومان ادامه پیدا میکند.همچنین قیمت آپارتمان ها بستگی قطع چند ساحل بودن از متری 15 میلیون تومان تا متری 30 میلیون ادامه پیدا میکند.

مسیر رویان تا سیسنگان

مسیر رویان به نور یک مسیر حدودا 15کیلومتری است که شمال آن همجوار با دریا و جموب آن فاصله بسیار کمی با کوه وجنگل دارد که یک مسیر رویایی را به وجود آورده است.در این جاده هر چقدر به سیسنگان نزدیک تر شویم قیمت ملک افزایش بیشتری خواهد داشت.قیمت ویلاها از حدودا 2میلیارد شروع تا 50 میلیارد ادامه دارد.

مسیر سیسنگان به نوشهر

هر چقدر مسیر رویان به سینگان زیباست، مسیر سیسنگان به نوشهر زیباتر است.شمال جاده چسبیده به دریا و جنوب آن همجوار با رشته کوه البرز است.این مسیر 45 کیلومتری که دو منطقه چلک و چلندر نگین آن است و بالاترین قیمت ویلا در این دو منطقست،قیمت ویلاها از 2.5 میلیارد تا  70 میلیارد و حتی بیشتر ادامه پیدا میکند.

مسیر چمستان به نور

این مسیر جنگلی از جاذبه های در مسیر آن میتوان به دریاچه الیمالات و پارک جنگلی کشپل اشاره کرد.قیت ویلا در این منطقه از 850 میلیون تومان شروع میشود و تا مبلغ حدودا 9 میلیارد ادامه پیدا میکند.بیشتر ویلاها قیمت حدودی 2 تا 3 میلیارد را دارند.بیشترین قیمت در منطقه الیمالات ویلاها دارند.

مسیر چمستان به آمل

این مسیر قیمت ویلاها مناسب تر از مناطق دیگر است.قیمت ها از 700میلیون تومان شروع میشود و تا حدود 8 میلیار تومان ادامه پیدا میکند.به دلیل نزدیکی به تهران این منطقه جذاب ترین منطقه در شمال کشور برای پایتخت نشینان می باشد.این مسیر حدودا 25 کیلومتر است و ویلاسازی و نرخ افزایش قیمت در آن بسیار زیاد است.

مسیر چمستان به ایزدشهر

این مسیر حدودا 10 کیلومتری که 4 کیلومتر آن از دل پارک جنگلی نور میگذرد،مسیری است که طرفدارن زیادی به دلیل فاصله مناسب از دریا و جنگلی بودن آن جدیدا پیدا کرده است.قیمت ویلا در این منطقه حدودا از 800 میلیون شروع تا 5 میلیارد ادامه پیدا میکند.

مسیر چالوس تا متل قو

این مسیر لاکچری ترین و بهترین مسیر شمال کشور است که ویلاهای آن بسار مجلل میباشند.قیمت ویلا در این مسیر از 3 میلیارد شروع و حتی تا بالای 100 میلیارد تومان نیز ادامه دارد.

 

 

‫0/5 (0 امتیاز )
‫0/5 (0 امتیاز )