خرید ویلا در خطیب کلا چمستان با بهترین قیمت و امکانات

خرید ویلا فلت چمستان

  • متــــراژ235 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا100 متر
  • موقعیتجنگلی
450,000,000 تومان / پیش پرداخت
تماس با مشاور

خرید ویلا فلت چمستان

  • متــــراژ250 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا120 متر
  • موقعیتجنگلی
550,000,000 تومان / پیش پرداخت
تماس با مشاور

ویلا نیم پیلوت چمستان

  • متــــراژ271 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا160 متر
  • موقعیتجنگلی
650,000,000 تومان / پیش پرداخت
تماس با مشاور

قیمت ویلا استخردار

  • متــــراژ250 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا200 متر
  • موقعیتجنگلی
500,000,000 تومان / پیش پرداخت
تماس با مشاور

فروش ویلا نما مدرن چمستان

  • متــــراژ250 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا380 متر
  • موقعیت
300,000,000 تومان / کلید تحویل
تماس با مشاور

فروش ویلا مجلل چمستان

  • متــــراژ150 متر
  • شهرچمستان خطیب کلا
  • زیر بنـــا270 متر
  • موقعیت
250,000,000 تومان / پیش پرداخت
تماس با مشاور

خطیب کلا روستایی با طبیعت چشم نواز در میانه راه چمستان به آمل می باشد. اگر به دنیال مکانی برای رهایی از شلوغی و آلودگی شهر هستید، پیشنهاد ما به شما روستای خطیب کلا چمستان می باشد. در این روستا حدود 30 خانوار زندگی می کنند و جمعیت متوسطی دارد. آرامش و سکوت شب های خطیب کلا قابل توصیف نیست و برای درک این موضوع لازم است در این روستا حضور داشته باشید. اگر تمایل به خرید ویلا در خطیب کلا چمستان دارید، این پست را تا انتها بخوانید.

خرید ویلا در خطیب کلا نیاز به بررسی نکاتی دارد:

یکی از مهمترین تمهیدات قبل از خرید ویلا در چمستان روستای خطیب کلا بررسی برخی نکات مهم خرید ویلا در خطیب کلا چمستان می باشد. در ادامه این نکات را نام برده و توضیح مختصری برای هر کدام عنوان می نماییم.

سند قانونی ویلا

سند؛ مهمترین مدرک برای سادگی خرید و فروش ویلا در خطیب کلا. قبل از بازدید از ویلا و به عنوان اولین مسئله از وجود سند قانونی و معتبر ویلا در خطیب کلا اطمینان حاصل نمایید. سند داشتن در بسیاری از موارد می تواند کمک کننده باشد. گاها برخی از افراد ویلا بدون سند را با قیمت خیلی پایین تر به فروش می رساند و از این رو ممکن است شما راغب به خرید ویلا با این شرایط شوید. اما توصیه می کنیم هیچ گاه همچین ریسکی را متحمل نشوید.

موقعیت مکانی ویلا

موقعیت مکانی ویلا تاثیر به سزایی بر قیمت و به ویژه نحوه خرید و فروش ویلا دارد. به طور مثال ویلاهای ساحلی گران تر و محبوب تر هستند و به همین دلیل در زمان فروش ویلا نیز دغدغه نبود مشتری نخواهید داشت. از آنجایی که خطیب کلا چمستان ویلا ساحلی ندارد. ویلا جنگلی، نوساز و دارای جاده دسترسی مناسب، قیمت و ارزش بالاتری نسبت به ویلاهای دیگر دارد. به طور کلی به موقعیت مکانی ویلا توجه کافی داشته باشید.

تجهیزات ساخت

مصالحی که برای ساخت ویلا مورد استفاده قرار می گیرند نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند. لازم است ویلایی را انتخاب کنید که در ساخت آن از مواد و مصالح درجه یک استفاده کرده باشید. مصالح به طور مستقیم موجب استحکام یا عدم استحکام ویلا در برابر بلایای طبیعی می شوند.

قیمت ویلا در خطیب کلا

قیمت ویلا نیز نکته ای دیگر در خرید ویلا در خطیب کلا چمستان می باشد. باید توجه کافی را داشته باشید تا ویلا را با قیمت متعارف خریداری نمایید و ویلا در خطیب کلا چمستان را با قیمت بالاتری نخرید. البته عوامل زیادی بر قیمت ویلا در خطیب کلا تاثیر گذارند و لازم است این موارد در نظر گرفته شوند.

امکانات و دسترسی به ویلا

اینکه ویلا به امکانات موردنیاز برای زندگی دسترسی داشته باشد و همچنین جاده ای که به ویلا منتهی می شود وضعیت مناسبی داشته باشد نیز از موراد مهم هستند. توجه نمایید که باید ویلا در مکانی قرار داشته باشد که بتوانیم در روزهای زمستان که وضع جاده ها کمی نامناسب می شود، خود را به ویلا برسانیم.

وضعیت انشعابات

ویلا باید از تمام انشعابات شامل برق، آّب و گاز برخوردار باشد. امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که بدون آب و برق زندگی مختل می شود. البته لازم به ذکر است که در برخی روستاهای شمال کشور معمولا کپسول گاز جایگزین گاز شهری می باشد و به زودی در این روستاها نیز شاهد گاز کشی خواهیم بود. در ضمن توجه نمایید که باید به وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و سیم کشی تلفن نیز توجه کنید.

مشاور املاک موسوی؛ مشاور املاک خرید ویلا در خطیب کلا

حتما می پرسید از کدام مشاور املاک برای خرید ویلا در خطیب کلا چمستان کمک بگیریم؟ به دنبال چه شرایط استثنائی از مشاور املاک برای خرید ویلا در خطیب کلا هستید؟ چه شرایطی می تواند از تجربه چند ساله، وجود مشاور املاک در مکانی معلوم، وجود 18 شعبه فعال در مازندارن و داشتن مشاوران املاک با تجربه بهتر و فراتر باشد؟

مطمئنا این ویژگی ها موجب می شود که املاک با این ویژگی ها هیچ کم و کاستی نداشته باشد. املاک موسوی تمامی این ویژگی ها را به صورت کامل داشته و موجب می شود شما در سریع ترین زمان ممکن ویلا در خطیب کلا چمستان را خریداری نمایید. برای ارتباط با مشاوران املاک موسوی لازم است لیست ویلاهای خطیب کلا که در بالا قرار دارد را بخوانید و با مشاور املاک مربوطه مشورت نمایید.

فروش ویلا در خطیب کلا

فروش ویلا در خطیب کلا نیز موضوعی است که ممکن است برخی افراد به دنبال آن باشند. برای فروش ویلا در خطیب کلا چمستان نیز در وادی امر نیاز به مشاور املاک دارید. در واقع مشاور املاک خریداران زیادی را با شما آشنا کرده و به شما کمک می کند که بهترین خریدار با توجه به شرایط خود را یافته و ویلا در خطیب کلا را به فروش برسانید. املاک موسوی در زمینه فروش ویلا در خطیب کلا و به طور کلی مازندارن نیز عملکرد خوبی دارد. از این رو برای فروش ویلا در خطیب کلا از املاک موسوی کمک بگیرید.

نحوه خرید ویلا ارزان در خطیب کلا

برای خرید ویلا ارزان در خطیب کلا چمستان در اولین قدم لازم است در فصل زمستان اقدام به خرید ویلا در این روستا نمایید. این فصل فاقد پیک گردشگری می باشد و از این رو ویلا در این زمان ارزان تر است. همچنین می توانید ویلایی با امکانات کمتر، متراژ پایین تر و موقعیت مکانی معمولی تر خریداری نمایید.

خطیب کلا کجای چمستان است

خطیب کلا در اصل در منطقه میانرود سفلی قرار دارد. فرض کنید شما در جاده چمستان-آمل قرار دارید و می خواهید خود را به خطیب کلا برسانید. برای این منظور لازم است به محدوده روستای جلیکان اولیا و جلیکان سفلی برسید. توجه کنید که این دو روستا در سمت دیگر جاده قرار داشته و خطیب کلا در مقابل این روستا ها قرار دارد. روبروی این دو روستا دو جاده فرعی قرار دارد که یکی برای روستای رامشی و دیگری برای روستا خطیب کلا می باشد. همه این موارد درلینک زیر موجود است:

خرید ویلا در خطیب کلا چمستان

آب و هوای خطیب کلا چگونه است؟

شما در خطیب کلا رطوبت کمتری را حس کرده و هوای شرجی را مشاهده نخواهید کرد. خطیب کلا روستایی کوهستانی است که آّب و هوای معتدل و خنکی دارد. در فصل تابستان خبری از گرمای طاقت فرسا نیست و از این رو با خرید ویلا در خطیب کلا چمستان در تابستان نیز مکانی عالی برای تفریج خواهید داشت. پاییز و زمستان تقریبا سرد است و لازم است لباس گرم به همراه داشته باشیم. فصل بهار نیز دارای بهترین آب و هوا می باشد.